Kewangan Generasi Muda Kini



Zaman kini, kita sebagai generasi muda berada didalam zaman yang amat mencabar dimana semua boleh bertukar menjadi satu keperluan. Perkara ini amatlah membimbangkan sesetengah pemuda-pemudi yang mempunyai tanggungan dan komitmen jadi disini saya ingin berkongsi berberapa cara untuk menambah pendapatan dengan cara yang sesuai dengan generasi zaman sekarang untuk sama-sama kita kearah kehidupan yang lebih selesa.


INI BUKAN MULTI-LEVEL MARKETING!
INI BUKAN DIRECT SELLING!
INI BUKAN SATU SINDIKET PENIPUAN!

TAPI, SAYA CUMA SEORANG INDIVIDU YANG SEDANG BERUSAHA KERAS UNTUK MENCARI PENDAPATAN SAMPINGAN MELALUI TEKNOLOGI ERA ZAMAN SEKARANG. JADI SAYA HANYA AKAN KONGSIKAN CARA-CARA MEMBUAT DUIT SAMPINGAN YANG BERJAYA DIBUAT OLEH SAYA.



Di laman ini saya hanya akan berkongsi cara-cara membuat duit sampingan melalui internet. Ramai yang ragu-ragu dengan cara mencari duit sampingan yang saya sebutkan. Tapi saya percaya dan terus mencuba pelbagai jenis cara, software, laman-laman sosial dan banyak lagi. Jadi di sini saya akan kongsikan cara-cara yang valid untuk membuahkan hasil untuk menjadi pendapatan sampingan kita. Dari masa ke semasa saya akan update di laman ini jika ada cara untuk membuat pendapatan sampingan melalui internet.

Disini, Saya ingin terangkan berbeberapa perkara yang perlu anda titik beratkan jika mahu mengikuti cara-cara yang saya kongsikan. Dan jangan risau, semua yang saya lakukan tidak perlukan duit modal. saya ulangi.

TIADA MODAL DIPERLUKAN!

Tiada Modal? Tapi bagaimana nak hasilkan untung tanpa modal?

Dalam dunia sekarang. Zaman Cyber atau saya boleh naik taraf zaman kita kepada Zaman SuperCyber, Masa adalah segalanya. Hanya gunakan masa terluang anda sebagai modal.
Berberapa perkara yang perlu anda titik beratkan yangt saya sebut diatas adalah seperti berikut.
  1. Wallet - Ada beberapa jenis Wallet yang akan saya kongsikan nanti. Wallet adalah perisian online yang berfungsi sebaga tempat anda membuat pembayaran atau menerima bayaran seperti Google Walllet, Paypal, Epay dan banyak lagi.
  2. Laman Survey - Laman survey adalah laman yang menawarkan bayaran untuk anda menjawap soalan survey.
  3. BitCoin - Bitcoin adalah matawang maya yang wujud dalam dunia ini dan jika anda tidak tahu mengenai bitcoin anda hanya perlu google sahaja. 1BitCoin = RM 2,500++. Matawang paling mahal dalam dunia buat masa ini. Saya akan tunjukkan cara bagaimana anda boleh mendapatkan sekurang-kurangnya 0.001Bitcoinn sehari. Dengan pelbagai cara.


Terokai laman ini untuk mula mencari cara membuat duit sampingan yang sesuai dengan anda. Salam Maju Jaya.

Post a Comment

0 Comments