Hadiah buat BCR : Extension

PERHATIAN : Hadiah ini hanya untuk Pengguna Google Chrome.
Saya pasti 99% yang baca Entri ni pengguna Chrome ye!


Ok, Assalammualaikum semua! hehehe... ok 2 ari lepas aku buat Button untuk Politeknik Seberang Perai, lepas tu aku terasa macam nk buat something untuk BCR! aku cari la benda apa yang patut aku buat... heheh... hehehe...

For the 1st meh nk tunjuk demo.. jeng3!
Klik Untuk Besarkan.
Nampak? Aku bleh chating kat BCR walaw sambil bukak Facebook! hahah... Kau ada? senang kan? kat page mana pon boleh chat ngn BCR! mudah! hehehe...

nak? Mesti la kan.. penat je wat coding dia pa semua untuk korang semua! heheh... uke kalau nak... sila Tekan link Download kat bawah ni!


lepas tekan akan keluaq cam ni.. dan tekan save.. jangan risau.. tadak apa2 yang akan jadi.. just Google chrome Extension ja...

pastu Popup akan muncul dan korang bleh tekan Install.

Pastu korang nampak tak kat bahagian atas belah kanan dekat2 ngn close.. ada satu button... mcm ni..

dapat? pastu click jaa... keluar la chatbox BCR dimana saja! mcm gambar yang 1st tu.. hehehe...

pasni bleh la dapat status Moderator free!! hahah.. gurau la bro.. rilex arr... aku ikhlas buat semua ni.. lagi pon dalam proses pembelajaran aku untuk jadi seorang programmer yang terbaik!! heee..

Aku hargai sangat kalau korang amik n pakai..

Kepada admin BCR : Boleh la letak kat website BCR untuk user lain download!

Sekian dahulu... Assalammualaikum!



"Nothing Perfect In This World"

Post a Comment

22 Comments

  1. fuyoo.. best la.. nak dwnload la :D

    ReplyDelete
  2. awesome !!!! dah cube.. best !!! nk belajar buat jugak !!!!

    ReplyDelete
  3. wow.. terbaik.. lps ni bley la buat app utk mobile lak ye.. ahaa.. mekasih sbb support bcr...

    ReplyDelete
  4. perghhh...terbaik la amad :bagus

    ReplyDelete
  5. daaa bolehhhhh yeey \(^-^)/

    ReplyDelete
  6. Cool bro! Two thumbs up! Thanks! Hohoho :D

    ReplyDelete
  7. terima ksih amad.. bijak nye budak sorg ni.. kreatif wujudkan something yg baru.. noona suka tgok org yg sentiasa produktif mcm amad ni.. bgus! terima ksih share pop up bcr ni ya.. **

    ReplyDelete
  8. dah donlod...terbaik la amad :tepuk

    ReplyDelete
  9. bro, aku dah share hadiah ni utk yg lain..
    jum singgah http://jokeojeonsalo.blogspot.com/2012/01/hadiah-menarik.html ...
    tq bro =)

    ReplyDelete
  10. opss..terkomen kat entry jokeonsalo..should komen kat sini dlu..ekeke..btw thanks a lot ahmad :)

    ReplyDelete
  11. weeeee.. bestnya!!! nak buat jugak...!

    ReplyDelete
  12. aku nak belajar programming+engineering requirement in programming[software engineering] insyaAllah....

    ReplyDelete
  13. Big thumbs up for u ! yeh :D

    ReplyDelete