Kaki ku parah!

Hahahah! Kalau tengok pada tajuk mcm teruk je kan... Tp besa2 je lah.. Tak lah teruk pown! Hahhahah..

Tp tadi beb aku pi hospital sbb tak tahan sngt.. Sakit! :-( dia jadi berair arrr.. Risau gak!

Haaa! Lupa nk cita.. Mcm mn aku bleh dpt luka ni.. Ok.. Aku sebenaqnya baru balik dari kem pengakap dak sem 1 polimas... Ehem.. Aku sem 3.. Haha.. Jd ajk lorr.. Ok.. Pada mlm kedua tu.. Mlm kebudayaan yang kedua.. Abg mie wayar wat satu aktiviti yang di panggil "penyakit berjangkit" hahaah memang lawak game ni.. Bila org disentuh org tu akan jd sakit mengikut kreativiti masing2.. Pastu ada la sorang budak sem 1 ni.. Dia tiba2 mai pass kat aku.. Aarrgghhh.. Aku buntu nk wat penyakit apa.. So aku pon wat penyakit sawan gila babi duk pi menyondol org.. Aku merangkak laju2.. Ha.. Time tu la aku dpt luka.. Kaki aku tergeser ngn tanah laju2 time aku merangkak tu.. Hahahah...

So dengan ini aku dapt MC selama 2 hari dari hospital jitra.. Agagagaga... Tengok gamaq kaki aku kat bawah.. Wink2!

Post a Comment

3 Comments