Amaran Yang Memalukan Rakyat Malaysia

Assalammualaikum semua! awwwww~ dah besawang belog aku ni.. agak bz yah nk hapdet! ngeee~ tapi arini tiba rasa cam terp[aksa nk hapdet.. so aku pon hapdet dengan sumber yang aku dapat 2-3 ari lepas... Time tuh aku singgah kencing kat Penang sentral... so masuk lah tandas kan... Hehehe.. then aku jumpa sign ni kat blakang pintu...


Nampak? Awww~ aku tengok ja amaran ni.. muka aku berubah.. dan aku mula berfikir.... hurrmmm.. Penang Sentral ni dah la ramai pelancong asing... mesti dowank akan masuk tandas mcm mana pun... then kalu dowank ternampak la amaran ni.. mesti dowank akan gelakkan Malaysia... Yela... Nampak sangat yang rakyat malaysia mcm tak reti nk guna tandas mcm tu... Mesti ada punyaa... aku tau.. mesti akan ada orang yang akan bertinggung atas mangkuk tandas mcm dlm gambaq tuh... bahaya meyh.... cukup2 bahaya...

APA PANDANGAN KORANG???

"Nothing Perfect In This World"

Post a Comment

2 Comments

  1. dah slalu nmpak.. x pe lah. org kata ape? dah kene baru bringat *tonggang drpd bringat sbelum kene*

    ReplyDelete
  2. hahaha ... tape .. pelancong asing ta paham bahase melayu :)

    ReplyDelete