Tidy Up [Energy Sponsored]

Aaaaaaarrrrrrrgggggggggggggg! Sakit Pinggang! aaaaaaaaaaaa.... sakit sngt! huhuhu..
si paan baru lepas senaman meh... hahahah... selama sejam! berpeluh kuat! perh! dari pukui 4.30-5.30pg!
ouch! senaman natang apa mcm tu si paan oi!
haaaaaaa.... tu la... inilah yang dinamakan senaman Kemas! hahahah...

Sebenaqnya si paan mengemas bilik td... Tpi bukan mengemas biasa2 ja... sapu... susun barang... dan MOP lantai! whoaaaaaaaa~ itu luar biasa! hahahahah... nk tengok bilik tu? ok.. si paan cita 1 persatu keyh...

Al-Kisah~ Tersebut al kisah.... ada sorang budak suruh si paan kemas biliknya... biliknya yang semak terabur seperti tempat gajah mengawan... hahaha.. tengok ni..!


Ish3! tengok3! haiyark~ inikah yang di paggil bilik? Ulang suara : "seperti tempat gajah mengawan"
hahahahaha... Takpa3.... aku start slow2... tau apa yang aku buat? hahahah...
first aku lipat semua baju yang aku tak pakai lg... dan kutip baju kotoq bubuh dalam raga lembut hijau! nampak ark dlm gamaq? hahahah... baju yang aku lipat aku simpan dlm almari~ hahahah... pastu aku kutip sampah yang besaq2.. then aku angkat tilam n cadar serta bantal letak kat luaq bilik dulu.. Tidak lupa kepada tikar! hahaha.. huhuhu.. pastu aku kemas barang2 yang bersepah letak pada satu tempat... Then jadi cam ni!


Tada! bilik suda clear! takdak barang! hahaha... Kat bahagian ni paing penat skali...
first aku sapu sampah... then aku moop lantai dia.. perhhh~ aku amik ayaq sabun sebaldi... aku curah dlm bilik tu.. then aku mop sampai dia kering.... arrrrrhhhhggggg! sakit pinggang woo... Then tengk pic seterusnya....


Hahahahaha! Kemas! Pas dah bersih.. aku masukkan balik barang2 dan susun di tempat yang lebih kemas.. heheheh... saya suka susunan baru bilik sy! aw! Kemas tak? hahahaha.. bilik bujang lelaki.. tpi.. lama2 akan semak balik...

AMARAN : kepada budak yang bernama Ahmad Farhan - Sila Jangan Buat semak dalam bilik ini lagi ok!


hahahahahha! apa daaaaaaaa... anyway thx to sesapa yang memberi semangat untuk mengemas bilik.. heeeeeeeeee~ comei3!

Penaja Tenaga : 


Hahahah! Sumber Tenaga Yang Maksimum Untuk Malam ni ya... Coke 1.5Liter.. aku langgah sorang! whoaaa~ tak leh duduk aku dibuatnya bila minum... heeeeee~ sedap sngt! hahahahahah.... Terbukti Berkesan (psikologi je tu) hahaha.. dah mindset cam tu nk wat cam na kan... heheheh....

Its done Bebeh! hahahah... lega.. skang kul 6 pg.... dah boleh titow... papai semua!

hehehehehe! :p


"Nothing Perfect In This World"

Post a Comment

2 Comments