segmen kalau girlfriend saya seorang blogger



aku sesajer je nk join segmen ni.Sebab aku pon dah takde idea dah

nak tulis entry terbaru.Saper yang rasa berkenan tuh,

bole join yer kt sini,,



Kalau GF aku blogger ya,,



1)Hari-hari aku nak blogwalking kt blog die.

dan die wajib bw balek kt blog aku



2)setiap entry die aku komen.kahkah



3)aku tak nak laa die asyik citer psl aku je kann

kat blog die.citer la psal lain.

kadang2 tu boleh sbb nk tunjukkan rasa
syg.konon.haha.



4)kalo boleh letakla gamba aku.tapi jgn

jadikan gamba tuh kt header.kang org lain meluat plak



5)kitorg boleh share da story together.



6)jimat,tak payah tepon ke,msj ke.

sbb ape yg jadik kat aku hari2 die juz kene baca je blog aku.



da conclusion is,mmg best kalau ade GF seorang blogger.

kan? I Loike!

Credit to Qilla!

"Nothing Perfect In This World"

Post a Comment

10 Comments

  1. hahaha.memang copy paste je ni

    ReplyDelete
  2. huihui.cam lawak lah plak.hahaha

    ReplyDelete
  3. apa yg lawaknya.. hahahahaha... :) copy paste! hehehhe... masalhnya skang.. awek pon takdak,. hahah

    ReplyDelete
  4. hahhaa.lawak ler.awek tak da pkwe x da nak paste mendanya.hahahahaha.

    ReplyDelete
  5. tu lai pasai.. ish3,...

    ReplyDelete
  6. hahahahahaha. errrr. paaaan. yg penah jadi mcm tu tapi tutttttttttttttttt! (paan paham kn) . cena plak .Huuu

    ReplyDelete
  7. nothing to say.. tpi sabar je larh.. hahaha

    ReplyDelete
  8. sabo jela.kita bako je demo.hahhaa

    ReplyDelete
  9. haha..ok wat awex blogger , leh kenal dia lebih dekat coz blogger pompuan suka story pasal lifestyle lam blog

    ReplyDelete