Logo FIRA POLIMAS 2011

fuh! sakit pala habaq ang! hyahahaha... bawu siap meyh... letih nak pikiaq mcm mana nk design logo FIRA POLIMAS.. Dowank mintak aku tolong design.. so.. aku design la.. ntah lawa ke tak... Tengok dulu erk...

First skali... Aku kena create something... ala2 maskot gitu...
ok skang aku tunjuk maskot FIRA 2010... hahak!
aaaa... ni dia... haish... ntah brapa ribu la dowank bayaq designer untuk design yang ni....
then kita tengok yang aku design... hahahaha... (Free biasa la.. quality kureng skit... Lagipun Noob ag meh!)
 


hahahah.. huduh je kan? hahahah.. ntah la.. aku pon penin... nk lukis robot... tak best plak (tangan takdak seni) hahaha... pikiaq2 balik... bek lukis yang ni! hahahahah.... Aku lukis ni pakai Macromedia Flash 8..
Kenapa dalam tu? Sbb lukis dalam tu cantik! tak caya sila cuba! Ni just maskot... blom siap lg meh dia punya logo.... ada kat bawah.. usha2!
Ha! ni logo yang dah siap! hahahah... nampak lambang Polimas? ada kan? saja meh.. buat mcm tu... Lambang Polimas kena letak jugak sebab polimas yang akan jdi tuan rumah nanti... hehehe... ni lah LOGO yang aku create... sorry kalau tak cantek.. yang ni ja yang saya mampu.... :(

Ok then kita tengok yang lengkap... hahaha.. yang lengkap ni untuk diletak dalam banner or website ka apa ka... hahahah :).. Jum tengok!
Haaa! mcm mana erk..ntah la..aku sendiri buat.. tapi aku sendiri tak dapat nk nilai... wink2! so.. kowank lah komen2 yah! harap sangat komen2 ngan pandangan korang...

N lagi satu... FIRA akan dijalan kan pada bulan 7... n yang akan bertanding... Aku (Ahmad Farhan),Hafizh dan Ku Ahmad Mudrikah... Doa2kan la kitaorang menang yah.. Kalu menang leh pi TAIWAN weh! sumpah best! tpi time raya.. :( ala.. skali ja seumuq idup! hahahaha... i Will try my best... PROGRAMMING IS MY LIFE... (could be your life too...) See Ya!

"Nothing Perfect In This World"

Post a Comment

3 Comments

  1. nice one bro... :D

    perkemaihkan sikit tangan dia mesti lagi cun... :D

    ReplyDelete
  2. aku nka join juga..adeh penat je g kursus fira

    ReplyDelete