Lencana Oh Lencana!

Hey3! Wacha2! arini aku rajen nk update blog! hahahah
and apa yang aku wat adalah...
2 lencana!
satu lencana untuk Zue...
dan  satu lagi untuk cik Nonowh!
Lets See~

Ini lencana untuk Zue! hahah...
Sorry la kalu tak elok...
i try my best to make this!
wink2!
hahaha! tak pasti apa yang telah saya buat! hahaha...



Nampak kan kotak diatas ni?
1. Sila copy semua code ini.
2. Create 1 widget bar baru.
3. Paste dan save!
4. Siap!


Ok.. Skang ni lencana untuk cik Nonowh plak...
Anda tahu cik Nonowh...
Saya cari pic anda dalam FB td..
sayangnya takdak! AWW~
Terus Ketandusan idea...
Masuk ja Belog cik Nonowh..
Paan terus cekau gamaq MF&NF!
Tengok nih...
Hahaha! saya taktau dah saya wat pa! tadak idea~


Nampak kan kotak diatas ni?
1. Sila copy semua code ini.
2. Create 1 widget bar baru.
3. Paste dan save!
4. Siap!


kalau rajen... amik larh lencana sy letak kat blog anda wahai Zue dan Cik Nonowh!
ya!

And kepada sesiapa yang nk paan tolong create Lencana..
just Contact Paan keyh...
:) Tolong orang itu hobi saya!


"Nothing Perfect In This World"

Post a Comment

2 Comments