cinderelia oh cinderelia!

Thx kepada Miss Cindarelia sbb bgtau markah PB C++! hahahah... Ku Ahmad memang pandai.. agpon.. mark owank kena potong sbb silang antaq cover assignment... wink2! anyway.. thx.. sngt... nak Hadiah erk.. hehehe... ya3! sbb anda sudah tolong saya! saya akan bg hadiah! heheheh... tengok gambar kat bawah...

actually... im not satishfy with my work for you... haizz... taktau napa... tengok tak puas hati... hehek! agpon... gamaq ni just stand still.. napa dia tak gerak2 mcm gamaq len? hahahah.. sorry3! i lost my idea! but tonight i will retrieve back my fault... Kalau saya jadi ANDA.. Saya juga tidak akan berpuas hati! Then... MISS Cindarelia!
Please fill the form! Saya nk buat baru untuk anda! huhuhuuuh... You choose your own picture keyh! klik link kat bawah dan isi form yah! MISS Cindarelia!


:) Tolong orang itu hobi saya!

"Nothing Perfect In This World"

Post a Comment

1 Comments

  1. hahhax.thanks yaa?secara tak sengaja ler tertengok pb tu.hihiihi.paan bukannya kenai lia pown.hahahhaa.but i know u.ngeh3.ok ler tu pb.nak lebih2 lak.huihui

    ReplyDelete