7 Warna Pelangi = 7 Lencana!

Whoa! Penat3! Eh3... semekum kawan2! ahahahha... arini sebenaqnya,,, bawu sampai dri KULIM! wink2! kg halaman kesayangan da di sana.. kui 4 td baru sampai jitra! wink2! nek bas kot.. penat3... nek bas sbb malas bawak moto.. hehehe... sem nk abes dah.. simpan moto siap2 arh kat umah...

Lepas sampai td... trus check blog... whoa! ramai yang nk lencana ni... hehek... actually... im a bit scared nk wat... takot kowank tak puas ati.. hahaha... agpon... sumber gambar aku terhad.... Penyebab Lencana yang cantik adalah gambar yang cantik dan size yang besar! wink2! tpi takpa... i try my best untuk kowank.. walau kepala otak ni dah kehausan idea dah... hehek! Hari ni.. sampai2 ja jitra trus aku edit 7 gambar untuk dijadikan lencana untuk 7 org gadis! whoaaa! >.< malu chek (bukan awek2 chek naa.. chek single! hahaha)..... heheheheh... meh kita tengok...


Nampak kan kotak diatas ni?
1. Sila copy semua code ini.
2. Create 1 widget bar baru.
3. Paste dan save!
4. Siap!

2.Eiyda!


Nampak kan kotak diatas ni?
1. Sila copy semua code ini.
2. Create 1 widget bar baru.
3. Paste dan save!
4. Siap!

3. Cinderelia


Nampak kan kotak diatas ni?
1. Sila copy semua code ini.
2. Create 1 widget bar baru.
3. Paste dan save!
4. Siap!

4.Miss Pija!


Nampak kan kotak diatas ni?
1. Sila copy semua code ini.
2. Create 1 widget bar baru.
3. Paste dan save!
4. Siap!

5. Neeza!


Nampak kan kotak diatas ni?
1. Sila copy semua code ini.
2. Create 1 widget bar baru.
3. Paste dan save!
4. Siap!

6. Hanym!


Nampak kan kotak diatas ni?
1. Sila copy semua code ini.
2. Create 1 widget bar baru.
3. Paste dan save!


Nampak kan kotak diatas ni?
1. Sila copy semua code ini.
2. Create 1 widget bar baru.
3. Paste dan save!
4. Siap!

Hurm... Actually aku sngt kebuntuan idea... pakai buat ja.. taktau nk buat mcm mana dah... dan aku nk korang semua taw.. yang aku penat wat lencana ni.. oleh itu.. sila bagitau kalu tak cantik and aku leh wat len bg cantik... aku tak suka org tak puas ati ngn kerja aku.. aku tak kesah nk wat byk kali pon.. asalkan org yang aku tlg wat kan lencana ni puas ati... "Kepuasan anda matlamat saya!"

maybe ngn cara ni.. aku leh tambah lg ramai kenalan blogger aku.. heheh.. and leh kenai2 ngn senior2 aku... wink2! kalau jumpa kat poli tu.. jngn lupa teguq2.. chek tak teguq kot.. bukan sombong.. tpi SEGAN! hahahah... kalo dah sembang skali takpa dah.. hehehe! :p

1 more thing... heheh! sila2 lah amik lencana paan letak kat belog kowank yaaaaa... kalo takmo letak pon takpa... tak paksa... takut menyemak lak kat belog kowank! hahahahaha...

And kepada sesiapa yang nk paan tolong create Lencana..
:) Tolong orang itu hobi saya!


"Nothing Perfect In This World"

Post a Comment

3 Comments

  1. whoa! really like ur work paan! heee~~ thankz ya~~~ suka sgt~~

    ReplyDelete
  2. haha . really suprising me alot ! :) anyway tengs yeah . ini pulak untuk anda . http://syazrulazneeha.blogspot.com/2011/04/paan-ensem.html

    ReplyDelete
  3. woww, cantik2. thankz junior. haha^_^

    ReplyDelete