Kem Terbaik! 27-31 Januari 2011

Di pagi buta mcm ni.. ada saja pala otak aku terpikir nk update blog nih.... mcm2 nk tulis... aku cuma pilih yang terbaik untuk di updatekan...

aku nk cita kat kowank pengalaman aku ber-camping kat Cameron Highland.... brrrrrr.... Sejuk sangat! hahahahahha!

Seumur hidup aku, ni lah camping paling enjoy yang pernah aku pi.. memang layan gila2! hahhaha... Kem ni Kem Pengakap POLIMAS Semester 2...

Dalam kem ni aku masuk dalam Patrol 1!

ni lah muka2 budak patrol 1! kowank memang best! yang tengah
pakai sluaq pendek tu Mentor patrol 1... tu salah satu ja... patrol 1 ada 3 orang mentor! Whoaa! ramai! patrol lain ada 2 mentor ja? hehehe.. sbb patrol 1 ada 8 ahli.. patrol lain2 ada 6 dan 7 ahli ja... memang budak laki sikit sngt dalam kem kali ni.. setiap patrol ada 2 orang laki mcm tu ja... whoaaaa~ Digeremuni oleh aweks2 pengakap! hahahah... tapi aku masih tak berpunya! jeng3! loike!

berbalik pada kisah mentor.. kami ada 3 orang mentor.. meh aku perkenalkan kat kowank.. yang 1st.. nama dia AWIE! weeewit!

orang dia chumel! and hepi go lucky! stai ar brader! hahahaha! time gambaq ni.. muka dia kena lumuq ngn lumpuq... hahahah.. (Kami yang buat)
yang kedua...
Nama dia AYOI! whoaaaaaa~ Seorang yang cool ja... Dia naib pengerusi pengakap.. Memang terbaik arh! Dia banyak luangkan masa dengan Patrol 1... hepi ja kan kena lumuq ngn lumpuq... hahahaha..
yang ke-3..
Ni Mentor kami yang ketiga! wawawawawwawaiiiiieeeeeeeeeeee!! hahahhahaahhaha! nyot2 ja muka kena lumuq ngn lumpuq... Dia pon banyak luangkan masa dia ngn kami! hahahah...

Thx kepada semua mentor2 kerana tolong patrol 1 dan memeriahkan lagi patrol 1 yang sememangnya dah meriah! hahahah....

Dalam Kem ni la kan... Aktiviti yang paling aku suka... Jungle Tracking! whoaaaaaaaa~ layan abes! walaupun penat.. aku redah gak...
memang mencabar sangat aku kat atas Gunung Berembun tuh... maklumlah... jungle tracking dlm keadaan basah... sbb kami pi tracking time hujan.. whoaaaaaaaa~ sejuk3!
selain ngn patrol aku ja... aku pon sempat luangkan masa ngn udak2 patrol len... tengok gambaq tuh.. blakang aku tu... udak patrol 2.. ^^ namanya Zalikha! whoooaaaa~! hahahahah...

selain jungle tracking nih... Aktiviti yang boleh aku gelak tahap golek2 kedalam sungai mestilah sukaneka! Bersama dengan orang2 asli kat Cameron Highland!
udak2 kat perkampungan orang asli ni memang gempak abes! spoting ja dowank! join ngn kami men sukaneka.. whoaaa~ time ni pon kami dpat mengeratkan lagi hubungan kami dalam patrol 1 walau kami dah memang erat! jeng3! whahahahaha...

Aku rindu sngt waktu2 cam ni... Kowank memang terbaik arh patrol 1... aku harap nanti kita boleh pi kem mcm ni lagi... kepada patrol2 lain... thx jugak keyh... sbb kowank semua stai2! and spoting.. wat kem ni jd best! hahahahah...

TradeMark yang akan di ingat sampai mati : Patrol 1 Patrol 1!! Kenapa Kenapa!! Patrol 1 Patrol 1! Gigih Usaha Bersatu! Ha Ha Ha!

So long n gudnight! ^^



"Nothing Perfect In This World"

Post a Comment

2 Comments

  1. wowokkkk tebaek der ... hahahaha ...
    tapi ku pon bnyak gak luang masa bersama ko orang ...
    hahahahahaaa

    ReplyDelete
  2. wowokkkk tebaek der ... hahahaha ...
    tapi ku pon bnyak gak luang masa bersama ko orang ...
    hahahahahaaa

    ReplyDelete