" Saya Nak Header Baru..!! " Contest..

*Klik Gambar Untuk Ke Belog Penganjur

Assalammualaikum...

Hahaha... Semalam... aku saja2 la surf kat google.. then.. tiba2 aku ternampak ada contest! whoaaa~ agak teruja jugak aku... hehehe... Contest untuk design Header Blog... huhuhu... Aku tak penah join contest.. so... aku rasa better aku join untuk ambik pengalaman dalam contest2 ni.. hahahah... so.. aku pon create satu banner nih... hahahaha... Tengok2 kat bawah!


ahmad farhan bin ahmad fuad

Aku buat satu ja... tak larat nk buat byk2.. agpon.. aku just mencoba.. hahaha... JOM! join ramai2! ngeee~ meh3... nk join kena ikut syarat dia...

Syarat-syarat
  1. Kena Jadi Follower Penganjur ~ Cahaya Cinta Kami
  2. Kena ada blog (Sebab penganjur nak Follow Balik)
  3. Kena Letak Banner Contest Di entry anda
  4. Cipta Header mengikut kerativiti anda
  5. Kalau dah siap, Tinggalkan Link di ruangan Contest untuk penganjur beri respon
  6. Tag 2 orang yang korang sayang dalam entry
Penganjur Mencari hanya 2 orang pemenang....
Tarikh Tutup ialah : 31 jan 2011

Yang di tag : Ku Ahmad Mudikah

"Nothing Perfect In This World"

Post a Comment

2 Comments

  1. paann!camne nak wat header yg cantik2 n kt ne nk dpt background yg cntek2?plz helpp.. :')

    ReplyDelete
  2. Salam Paan.. Thanks sudi join contest akak..
    hehehe.. gud luck yer.. :)

    ReplyDelete