Kasut oh! Kasut

Ehem2.. Assalammualaikum! Cak! Arini aku nk cita pasal kasut aku..
Kasut ni aku sayang sangat sebab aku beli dengan gaji 1st aku time aku kerja kat kilang bernama Wong Engineering... Aku hepi sangat.. sbb setakat ni.. Ni lah kasut pertama dan terakhir yang aku bli pakai duit sendiri.... Kenapa erk aku pilih kasut ni... Aku pilih kasut ni sebab, dia ada banyak kaler! ahahhaha! Kata orang "Warna itu melambangkan keceriaan seseorang"... aku nk jadi seorang yang ceria.. sebab tu aku beli kasut ni.... Thanks to Paul Smith sebab keluarkan kasut mcm ni.. walau tak seberapa... aku hargai sangat kasut ni,.... Banyak berjasa pada aku.. Pergi jalan2... aku pakai... pergi Kelas... aku pakai.. Main futsal.. aku pakai.. MAsuk hutan.. aku pakai.. Pendek kata,... semua aktiviti yang pakai kasut aku pakai kasut ni ja.... :)


"Nothing Perfect In This World"

Post a Comment

0 Comments