Hari Raya Aidilfiti!! Mendaftar BLOGSPOT!

Hahahah... Asslammualaikum kepada semua kaki2 surf tenet! nama aku ahmad farhan... kowank leh pggil tungau ijau jaa... hahahah... napa ek? ntah aku pon taktau... aku dah lama nk register blogspot ni.. tpi time dulu aku tengok blogspot ni tak menarik.. tpi skang dah canggih.. so aku daftar la.. interesting gak.. sblom ni, aku memblogkan diri aku kat www.wordpress.com... hehehe... skang aku nk berubah angin. Maybe ada hikmah aku daftar Blogspot time Hari raya Pertama 2010. Disini aku ingin Mengucapkan, SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN kepada semua surfer dan blogger yang ada... disini juga aku ingin memberi kad hari raya aku pada tahun ini.

Post a Comment

3 Comments

  1. kau eja aidilfitri pn salah, cane nk jadik blogger nih...

    ReplyDelete
  2. typing error... perkara biasa...

    ReplyDelete